Bebeğim ilk 4 ay günde 4 5 kaka yapardı sonra bu kan damlasına başladık kaka sayısı bir iki ye düştü şimdi 4 gündür kaka yapmıyor karnı davul gibi sürekli ıkınma halinde emmek istedikçe emziriyorum ama kaka olayı yok ne yapabilirim ve bu normal mi? Sadece anne sütü alıyor cevap veririrseniz çok sevinirim