Merhabalar, 5. Aya bugün girdik 3 gecedir saat başı uyanıp emmek istiyor ve yatırdığımda uyanıyor tekrar memede durmak istiyor gündüzleri çok az emiyor hemen dikkati dağılıyor 3 bez değiştiriyorum sadece. Bazen doymadığını düşünüyorum sağıp biberonla vermeye çalışıyorum almıyor kaşıkla içirmeye çalışıyorum onu da tükürüyor böyle bir şey yaşayan var mı acaba ?