Betule32 Merhaba kızlar bebeğim daha 6 haftalık ve emerken sinir krizi geçiriyorz lütfen bize yardım edin. Emmek istiyor ama memeye gelince sinirleniyor. Ve çok gazı oluyor kolik gibi ağlıyor her akşam elimden bisey de gelmiyor kwndimi suçluyorm
Asiye1102 Betule32 sütünüz tazyikli geliyorsa ilk önce sağım yapın daha sonra emzirin. Çok fazla değil tabi az miktarda sağım yaparsanız tazyikli gelmez.
Asiye1102 Betule32 gaz için de karnına masajlar yapın gerekirse gaz damlası kullanın. Biz Metsil kullanıyoruz işe yarıyor. Ya da bi doktora görünün en uygun gaz damlasını verecektir size
moonlight____ Betule32 denemedim ama biyerse duymuştum sırt üstü yatıp emzirmeyi deneyin tazyikli gelmemesi için
Betule32 Asiye1102 sagiyorum tazyik azalmıyor ki özellikle sağ goyus hep de sol emince de süt yetmiyor gibi
KubeyHatun Betule32 Birini emzirirken diğerini mochi ile tuttur(eller serbest) tazyik azalıyor. 2 aydan sonra tazyikle başa çıkıyor bebiş.
Betule32 KubeyHatun evet şimdi o pompalar bakıyordum bende hepsi burda pompa daha çok artirir diyorlar ama en son çare onu alicam elimde de var pompa ama menuel kendin sıkıyorsun
Beriska Betule32 benim de çok tazyikliydi bir memeyi emzirirken diğerini mochi ile tutturuyordum hem akan sütler ziyan olmuyor hem de tazyiğini azaltıyordu. İlk verdiğin memeyi de makaslama yaparak emzirebilirsin. Belli bir süre sonra meme terbiye oluyor zaten tazyik eskisi kadar çok olmuyor.