jd16 asude456 pipetli bardak, damlatmaz bardak, biberon hepsi oyun aracı oluyor bi iki defa çektikten sonra🤦🏻♀️ halbuki içindeki suyu kaşıkla verince bitirene kadar içiyor. Zamanla olacak inşallah 🙏🏼
jd16 Merveali55 bugün aşırı aç olduğunu hissettiğim öğünde mamayı gösterdiğim gibi kaptı ağzına götürdü. Ağzına alınca eliyle tutmayı bıraktı. Yine bana tutturdu. Huzursuz olduğu için zorlamadım bu defalık ama sizi dinleyeceğim.
Zeynossunannisi jd16 1 yaşında bizdede aynı problem var eline verince hemen oyun yapiyo salliyo biberonu suratına hep mamalar damlıyor kızmak ta istemiyorum