Bibebek_ inanın acı beklediğinizden daha az. 5 buçuk aylıkken sünnet yaptırdık ama o kadar büyütmüşüm ki gözümde o kadar beklettiğim için kendime kızdım. İlk gün biraz huysuzluğu oluyor 4 saatte bir calpol verdim ağrısı da huzursuzluğu da geçti. 1 hafta boyunca her bez alışımda doktorun verdiği kremi bol bol sürdüm, bir beden büyük bez kullandım başka dikkat ettiğim her hangi bir şey olmadı. Sünnet sonrası 2.gün misafirliğe bile gittik o kadar rahat bir süreç.