G-e40 Beyazları nasıl yıkıyorsunuz ya benim eyazlar boz renkli durıyo doğuma giderken o sancıyla karambole atmışım şimdi nasıl beyazlatcam diye öneri arıyorum
LaMamaDellaCicala G-e40 ben beyaz sabun rendesiyle en dusuk sicaklikta yikiyorum aciliyor rengi hani su pis kokan haci şakir
Kerem_k1 G-e40 bi kovaya çanaşır suyu ve şu koy biraz beklet elinle sıkıp makşnaya at öyle yıka canım. Benimde öyle olmuştu.
Umutluluk Biobelinda 3x diye birşeyi var harika ya,hem bembeyaz yapıyor 1gece önceden sıcak suya basıyorum sabah yıkıyorum hemde çok güzel leke çıkarıyor . Kesın öneririm
eylulmin G-e40 domolun toz beyazlatıcısı var üstüne tanımam. Çok güzel beyazlatıyor cidden. Bir de 90 derecede yıkıyorum kar gibi oluyorlar