Nilya88 Yok böyle bişey ya 5.gun bugün önce boğaz ağrısı farenjit şimdi şiddetli baş ağrısı ve grip burnum gözüm akiyo ben hiç böyle olmamıştım bı ilav alırdım geçerdi kaç gün oldu grip ilaçları ağrı kesiciler yok fayda etmiyo en son iftardan sonra antibiyotik aldım bugün yarında.oruc tutmiycam öyle böyle bişey dgil salgın varmış yorganın altına girip terledim duşa girdim çıktım yine aynı o bile fayda etmemiş bu gripe ne iyi gelir kızlar boğaz ağrısı yine cekiliyo bu cekilmiyo valla gözlerim burnum davul gibi
Balbebek17 Nilya88 aynı valla ölüyorum sanki emzirdiğim için parol plustan başka bişey alamıyorum da 🥺 Çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşirsiniz sizde
Birannisbirbebis Nilya88 bende aynı durumdayım bebeğim de grip oldu perişan olduk 1 hafta bugün iyiydim sadece serum ilaçlar derken anca toparladım çok fena salgın var
Nilya88 Cemre_-53 hayır emzirmiyorum bı dünya ilaç kullandım bugün toparladım çok şükür hayatımda böyle biseu görmedim ben
Umutluluk Bol c vitamini alın greyfurt limon portakal sıkın karıştırıp devamlı için ,ıhlamur ve kuşburnu karıştırıp kaynatın içine bal katıp için.. bide boğazınızı yemeni ile sarın inanın çok iyi gelecek 1. Gün özellikle gece öyle yatın şimdi sarıp .
Nilya88 Balbebek17 ben atlattım gibi ya antibiyotik fayda etti çok şükür hala daha var ama en azından gözüm burnum akmiyo insan gibi geziyorum inşallah sizde toparlarsiniz biran önce ilaç kullanamamak çok kötü
Ewolwia Bende bgn grip oldum anlattiklarinizin hepsi mevcut sol goz sol burun akiyor birde sol ust taraftaki dislerimde sızlıyor kafam kalkmiyo usuyorum yatmak istiyorum bebem var emziriyorum.parol ictim ins sifa olur