Bebeğim bir hafta önce grip olmuştu burun akıntısı ve burun tıkali idi ateş falan da vardı şükür ateş dindi ama burun tikali hala ara sıra da burun akıntısı olur devamli izotonik serumu ile burnunu açarım bir kac kere aspiratör ile çektim ama bişey gelmedi ona rağmen ne zaman emmeye kalksak burnu tıkalı nefes alamıyor gibi rahat ememiyor ne yapmam lazm ?? Farklı yöntem bulup da işe yarayan oldu mu ??