Minkpndam bizde de uyku gerilemesi 16. Ayda başladı. Ailecek korona olmuştuk. Babası ve ben 2-3haftada zor atlattık biraz ağır geçti bizimki ama oğlum 3günde çabuk atlatmasına rağmen bir uyku iştah problemi başladı, şuan 22aylığız daha düzene girmedi. 2-3lere kadar direnirdi zor uyurdu, sabahlarıda erken uynanırdı 7-8gibi. Baya ayarlarımızla oynanmıştı yani. 2aydır falan uyku saatini 12ye çekebildim şükür ama şimdi bu bir haftadır yine canımı okuyor. Hala ayakta şuan mesela🤦♀️ ve bi rahatsızlığımızda var zaten biliyorum oda etken ama biraz düzelmeye başlamıştık şimdi yine sar başa inan bende bunaldım Allah bunaltmasında🤲 sizde de bizde de geçer inşallah. İştah probleminizde var mı, bu uyku gerilwmesiyle birlikte başka sıkıntılarınız da var mı acaba?