6 ay 15 günlüğüz tutuyorum ve çok aktif olarak emiyor 2,5 saati asla geçmez ,. Ama inanın acıkmıyorum tabi bazen susuzluk oluyor Rabbim sabrını veriyor. Sahurda neredeyse 2 lt su içiyorum 😬 Sabaha kadar hepsi gitmiş oluyor maalesef 🤣birde yumurta yiyorum sahurda mutlaka