Valla çoğu zaman hiç sebebi olmuyor uyumamanın. Uyumadıkça da yoruluyorlar daha da strese giriyorlar, uykuya dalmaları daha da zorlaşıyor. Sakin olun, merak etmeyin, inatlaşmayın. Tv falan izleyin bi yandan kafanız dağılsın o şekilde şekilde emzirin. Bi anda uyuyakalacak.
Benim bebem pek uyku sevmez, ben de çok taktım uykuyu kafaya. Ne zaman sallamasam uyuyuveriyor ( ama işte yapamıyorum çoğu zaman)