Merhaba hanımlar oğlum 4 aylık oldu 2 aylık olduğundan beri sadece kucağımızda omzumuzda uyuyor eşimde de ben de de ne sırt kaldı ne bel yarım saat uğraşıyoruz yarım saat anca uyuyor o da ayakta sallayarak bir akıl verin ne olur bundan nasıl vazgeçirebilirim ayakta sallamaya razıyım ama kucakta sallanmadan kesinlikle uyumuyor çok yorulduk artık