Bugün sabah verem aşısı olduk galiba kolu ağrıyor bebeğimin aşılı olan tarafın üzerine yatıp göğsümü ememiyor ağlıyor aşılı olmayan yerde emiyor diger göğsüm de çok doluyo aslında napacagimi bilemedim calpol verdim de bu kol ağrısı ne zaman geçer acaba çok üzülüyorum böyle görünce 😞