@Uykusuzzanne ek gıda veriyor musun diye sordu bende elma yalattım biraz dedim ama 1 haftadır vermiyorum aslında suyunu filan verdim sonra neyse eşim arkadan havuç diye bağırmasın mi 🤦🤣 evet çay kaşığının ucuyla verdim biraz dedim 🤭😆 bu daha 4 aylık erken dedi 5. Aydan sonra tadıma başlayın dedi 😏 sonra eve gelince kaynanamla konuşuyoz o da merak etmişti dedim böyle böyle havuç konusunu da anlattım ahh diyor eşime kızarak 🤣 çaktırmadan sonra konuşuruz biz dedi siz dinlemeyin doktorları az az tattırın ondan sonra bu çocuk yemiyor yemek seçiyor dersiniz yesin diye totosunda gezersen sorarım o zaman diyor kaynanam eşime 🤣