Cmyannesi 3 3çocuğumdada kullandım kızımda 1 ay bile kullanmadım denilebilir genelde herkes doktorda dahil geç yürür parmak ucu basar falan deniliyordu ama oğlum 6aydan 9 aya kadar aralıksız bindi yaşında yürüdü parmak uca basmadı kızı sa 6 aylıkken koydum 7 aya gelmeden kaldırdım durmuyordu ağlıyordu ona rağmen kızım 18aylıkken yürüdü veparmak ucuna basıyor yani bence bu olay yürüteçe bağlı değil şuan küçük bebeğimi de bindiriyorum oda parmak ucuna basmıyor 7.5 aylık şuan koltukta dikileyor koyduğumda adım atmaya çalışıyor yani