BEYZANUR2020 Hiç kalmadı resmen dökülmekten birde kepek problemi var şu iyi gelir dediğiniz ne var acaba çok aşırı pahalı olmamak şartıyla
M_asal BEYZANUR2020 woonka multivitamin ve ducray anaphase şampuan deneyin bir etkisini görürsünüz hatta yeni saçlar bile çıkarıyor
gkbyza BEYZANUR2020 eğer yağlı ise ve kepek problemi yaşıyorsanız Ducray Antidruff öneririm ilk kullanımda bile etki ediyor
anayimbenn printhelloworld tamam o zaman direkt hap priorin ezcanelerde de var trendyolda da var saç Vitamini her gün 2 tane kahvaltıdan sonra alıyorsun 6. Haftadan sonra dökülmen kesilecek 2 ayın bitiminde bir tek kıl göremeyeceksin baan da çok dua etmeyi unutma 4 ay boyunca günde 2 iç 5 aydan sonra günde 1 e düş 6 aydan sonra atabilirsin bakarsın dökülmen var mı yok mu ona göre devam edeesin benim 6. Ayım kafamda saç kalmamıştı her yeede saçkm vardı ağlıyordum resmen çok tavsiye
anayimbenn BEYZANUR2020 bak şimdi bu şampuanı hemen al üstüne bir de priorin saç vitamini al detayları başka bir arkadaşa yazdım 2 ay ver kendine düzenli kullan bu şampuanı haftada 2 kullanman yeterli kepekli egzamalı saçlar için. Kendine iyilik yapmış olursun çok uzun gidiyor fiyata bakma 3-4 ay yeter sana belki daha fazla eline 2 fıs sık beş dk saçına masaj yap durula 1 kere şampuanlaman yeterli
Derya07 Birde zeytinyağı ve biberiye yağini karıştır saçlarına sür maske gvi biberiye yağından 5 6 dla şampuanuna da dampatablrsn ben yapyrm
BEYZANUR2020 Derya07 bunu bende duydum da sonra birisi de biberiye yağı vücudu tuylendiriyo dedi o zaman yapmadım
hepi_anne BEYZANUR2020 bebeğiniz 3 aylık falan mi tam bu aylarda başlıyor galiba çünkü bende de ayni sorun vardi
BEYZANUR2020 hepi_anne en küçük bebeğim üç yaş olacak ikinci sekiz yaş en büyük 10 yaşında ama stres çok bu aralar
Derya07 Herkes de bir dehil bende yaa senn kararin gene canm ben sıkıntı yaşamadım yani ama urban tonik ve süpergo maske biraz pahalilar ama iyiler Instagram da fenomenlerde paylasyr sürekli görmüşsün dur
BEYZANUR2020 Derya07 pahaliysa alamam ya masallah iki tane kızımın saçlarınin kalınlığına bileğim kavusmuyor neredeyse boyları da elli altmış cm var ben kendime kullanırsam onlara da kullanmalıyım mecburen bu defa da yetiştiremem