Bebeğim 14 buçuk aylık yeni 1 haftadır yürümeye başladı ama çok sık dusuyo dengesini tam koruyamiyo pat diye dusuyo sanki hali yok gbi neden acaba sizlerin başına geldi mi yeni yuruyo diyemi yoksa doktora götürsem mı veya ne yedirsem iyi yürür kasları kuvvetlenir