dnzderin Bebeğim 2 nisanda 1 yaşına girecek. 10 gündür hiçbişey yediremiyorum. 3-4 kaşık yiyip bırakıyor. Ataktan mı acaba diye düşündüm artık. Vallahi çıldırıcam.
Deletedmon_65 dnzderin Merak etmeyin benim oğlum da aynı atak değil de canmm sendroma girmiş olabilir
1203 dnzderin benim oğlum da 1 yaş 16 günlük bizde yaşadık aynı şeyleri yemesi düzeldi ama uykuya direnmesi hala devam ediyo atak var galiba bu dönemde
Birannisbirbebis dnzderin hesaplıyor.comdan baktım atakta gözüküyor artık atak mı sendrom mu bilemiyorum ama uyku nedir unuttum gün içinde her şeye ağlıyor kendini yere atıyor hiç mutlu değil bende onunla ağlıyorum bazen 🫠
dnzderin 1203 Uykunun çok sıkıntı olduğunu düşünürdüm ama yememe olayı beni daha kahrediyor.Keşke yese uyumasa o moddayım artık 🥺🥺🥺 uykuda yarım yamalak zaten gece kalkıyo hep gündüz uyuyo uyuması gerektiği kdr
LadyNiss @dnzderin benim bebeğim de 6 Nisan’da 1 yaşına girecek. Bizde iştahsızlık azı dişlerinden dolayı var, onun haricinde uykuları çok bölünüyor ataktan mı bilemiyorum
dnzderin LadyNiss Bizim tam çıkan diş sayısı 5 alt üst ön 2 diş ve üst dişin yanı çıktı. Üst dişin diğer yanındaki dişinde sadece beyazı belli oluyor henüz omu yapıyor acaba ? Tükendim resmen. Oyuncağı sokup parçalarcasına kaşıyo ağzını yavrum.
Deletedmon_65 dnzderin yemin ederim bende 😒 önceden çok iştahlı bir bebekte şimdi yok ağzını bile açmıyor kac kilo
dnzderin Deletedmon_65 Benimkide çok iştahlı demiyim ama yinede ne koysam önüne yiyodu. karnıbahar yapıyodum ımm diye ses çıkara çıkara yiyodu fln. Şimdi yüzüne bakmıyo 10 gündür. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
1203 dnzderin geçici bir süreç düzeliyo o yüzden hiç üzmeyin kendinizi. Emziriyosanız ya da mama veriyorsanız zamanla yemesi de düzeliyor
dnzderin Birannisbirbebis Benimki gün içinde yemek dışında normal ama bide peşime ağlıyor onun dışında oyun fln oynuyoruz uyuyor gündüz. Ama yemiyor ve geceleri sürekli uyanıyor 🤦🏻♀️ bende ağlıyorum vallahi o yemedikçe sinir krizi geçirip 😩
Birannisbirbebis dnzderin bir değişikler bilemiyoruz anlayamıyoruz geçici olacağını ümit ediyorum ben yemediğinde ısrar etmiyorum çünkü zaten hep bana yapışıyor ne gece ne gündüz uyku yok yemeği de kafama taktıkça kendimi yıpratıyorum akışına bırakın bence düzelicek dişlerdendir belki
dnzderin Birannisbirbebis Benimki emmediği için aç kalıyor oyüzden çok takıyorum :( Akşam mama veriyorum ve gece. Umarım düzelirler.
LadyNiss @dnzderin dişte olabilir biz yaklaşık 10 aylıktan beri diş sıkıntısını cekiyoruz bir türlü patlayamadilar damaklari kabardı morardı hala bekliyoruz, ama bence muhtemelen dişin yani sıra ataklar da etkilidir bebislerimizde 🤦🏻