Tazefasulyecik Annişler yeni doğum yaptım çok şükür sütüm var ama fazla emmiyor gibi geliyor emiyor memede uyuyor acaba sağsam biberonla versem memede emmeyi keser mi ? Yada ne önerirsiniz benim gibi olan var mı