HtcAsy Anneler bugün kızımın kalça çıkıklığı randevusu vardı 2,5 aylık olduğu için tam gelişmemiş 3 aylıkken gel ama kalça çıkıklığı olabilir gelişmediği için dediler. Bu durumu yaşayan var mı
Minigim38 HtcAsy ultrason cekmediler mi biz 45 gunlukken gitmiştik sol taraf meyilli olabilir çift bez kullan 3 ay sonra gel demişti çok şükür bisey çıkmadı 🙏🤲
AhsenLina HtcAsy evet şuan bizimde öyle doktorumuz çift bez kullanın bir ay sonra gelin dedi bekliyoruz İnşaAallah düzelmiştir sizin de düzelir inşaAllah
sahranur Bize tam gelişmemiş demediler de küçük bi derece çıkıklığı var çift bez kullan 1 ay sonra gel dediler canım perşembe günü 1 ay olacak bakalım ne diyecekler canını sıkacak bi durum olsa söylerlerdi
Olimbonii HtcAsy Gelismedi dedigi icin sordum bende neye istinaden gelismedi diyebildi acaba hic sordunuzmu yani neden gelismemis dye 2 bucuk aylik cekmesi lazimdi nasil farketti gelişmediginu acaba
Olimbonii HtcAsy Cekselerdi bari en azindan gorunurdu ultrasonda ona gore bi tedavi uygulanirdi mesela bise varsa en azindan erkenden tedavi uygulanirdi ama boyle bekletilirse geç olur tedavisi bise varsa
HtcAsy Minigim38 çok sevindim sizin adınıza. Ultrason çektiler ama daha gelişmemiş 3. Ayında gel dediler
HtcAsy Olimbonii Evet devlet hastanesiydi zaten sürekli birbirlerine yönlendirip durdular bir şeyde anlayamadık
Olimbonii HtcAsy bence bidaha gidin randevu alin ceksinler ya cikiklik varsada geç teşhis konulursa yani gec kalinmadan yapilmali her ihtimale karşı belki de hic bişeysi yoktur ama yinede iciniz rahat eder
Elifcetin20 4 aylık ikizlerim var birinde olmadı diğerinde bu ay geçti hiçbir doktor çift bez takın demedi kulaktan duymayla taktık çok şükür bu ay oturmuş sizde takın derim