Oğluma iki kere kalça usg si çekildi sol kalçada gelişimi geride kalmış ortopedici gördü ve Pavlik bandaj verdiler oğlum da 4 aylık ilk günün bandajın o ağlıyo ben ağlıyorum sanıyorum biryeri acıyor aynı durumu yaşıyan var mı lütfen yazın moralim sıfır
sağ kalça alfa 67 beta 45
Sol kalça alfa 58 beta 49