efnn Merhaba kızlar kızım 45 günlük göğsünden hırıltı geliyordu doktora götürdüm ilaç verdi 5 gün kullanıcaz kontrole gidicez eğer geçmezse yatış verecek daha önce yaşayan var mı önerileriniz var mı neler yapabilirim bir an önce iyileşmesi için 🥹
Elika00 efnn buhar ilacı mı verdi ? Benim oğlumda da hırıltı oluyor nebülizatör kullanıyoruz çok iyi geliyor
Nursemoms efnn geçmiş olsun göğsünden hırlıltı geliyordu dediğiniz balgamlı gibi mi nefes alıp hırlıyordu ? Neden yatış verecekler çok mu sıkıntıda nefesi kızınızın..
Mumugullu İki aylıkken bronsiolit geçirdik bizde sürekli burun yıkama ve buhar tedavisiyle rahatladık ilaçlarını düzenli verince geçti çok şükür yatış olmadan kurtulduk canım
efnn Mumugullu Bende burnunu sık sık temizliyorum, ilaçlarını aksatmadan veriyorum Pazartesi gününden beri yarın kontrolümüz var bakalım inşallah tez zamanda atlatırız bizde 🤲
efnn Elika00 hayır buhar ilacı vermedi 2 tane şurup verdi birer çay kaşığı veriyorum göğsüne zeytinyağ sürüp havlu koyuyorum sabah akşam inşallah bir an önce iyileşiriz
Elika00 efnn biopedia diye bi marka var %100 doğal. Yenidoğan’dan itibaren kullanılıyor onu deneyebilirsiniz
efnn Nefes alırken ara ara hırlıyor gibi doktorumuz çok küçük olduğu için korktu ilaç kullanıyoruz bir de hava verdi eğer azalma olmazsa yatış demişti ama çok şükür daha iyiyiz yarın da kontrole gideceğiz bakalım inşallah iyiye gidiyoruzdur