Birgubilikannesi55 Canan13 bnm bebegimde 2 aylık arada öksürüp hapsirio burnu da tikanio Dr ciğeri temiz dedi ama şöyle bisey var bebek küçük olup da oksuruyosa ve Dr goturulmuyosa Dr kizio niye getirmediniz diye
Esra_22 Canan13 ilerlemeden götürün öksürüğe hiç bişi üyü gelmez evde bizim üç aylıkken. Ciğere işledi yatırıcaz dediler üç günlük şurup iyi etti kızımı
Beren123 Ainza bende aynı hatayı yaptım ateşi yok diye doktora götürmedim bronşite çevirmişti bence bi götürün ihmal etmeyin
Ebruadenhan Ciğerlerini kontrol edip ona göre ilaç veriyolarlar bize bitkisel özlü bir şurup vermisti doktorumuz Doktora götürmeye fayda var cigerlere çok inerse bronşit vb daha büyük sorunlara yol açabilir geçmiş olsun
Yigitefeninannesi_ Bizde 4 ayligiz bugün ara ara öksürük ve hapsuruk vardi usuttugunu düşündüm haliyle devam ederse doktora götürecem ateşi falan yok