Merhaba kızlar 🙋🏻♀️
Bugün sabah ani bir kararla kızımı memeden kesmeye karar verdim . Şöyle anlatayım size 20 aylık meme artık ağzında emzik gibiydi memeye güvendiği içinde sabah kahvaltıları azaldı yemek yemeyi azalttı 5 dk bir meme istiyordu. Baktım oluru yok kesmem gerektiğine kanaat getirdim gün içerisinde sürekli istedi bir şekilde oyaladım annecim süt bitmiş bak akmıyor artık dedim tabi ağlama falan bekliyorum ama hiç beklediğim gibi de olmadı gün içerisinde bu şekilde devam ettik . Akşam memesiz asla uyumaz devreye babası girdi hadi gel kızım ben uyutayım seni dedi babası konuştu artık süt içmemize gerek kalmadı daha güzel şeyler var çilek kivi bunlardan ister misin dedi isterim yiyelim dedi yedirdi o esnada benim göz yaşı pıt 🥹 güzel bir şekilde uyudu gece ne olur bilmiyorum ama inşallah bir kaç güne unutur diye umut ediyorum . Duygusal anlamda biraz kötü hissettim ama kızım için sağlıklı olacağını düşünüyorum çünkü yeme düzeni ciddi manada bozuldu. Allah’ın izniyle atlatırız bu durumu . Canım kızım seni çok seviyorum ♥️