Bensu0988 bende alısveriş yaptm ordan fatura koymamıslar bizimde dükkanımz var fatura istedim bende cnkü fatura kestiğini söledi msjı görüp cevap veemiolardı 2 gün sonra yazdılar kusura bakmayın icine koymayı untmus arkadas hemen gönderim yapıoruz die istemedim bende. Sadece ürün alırken faturasıyla yolluyırz dediğinden sordm. Gec cevap veriolar msjlara yine yazın