Merhaba kızım aptamil 1 numarayı kullanıyordu günde 2 kere veriyordum çok güzel içiyordu bugün 6 aylık olduğu için 2 numaraya geçtik bu sabah içmedi tadını beğenmedi sanırım ne kadar farklı olabilir başına gelen oldu mu? Anne sütü alıyor çoğunlukla ama sütüm yetmiyor çoğalması için elimden gelen her şeyi yapmama rağmen 😓 bu akşam aptamilin kaşık mamasını aldık en azından uyumadan önce veririm diye daha deneyemedik ama başka mama denemek istemiyorum tatları bu kadar farkedebiliyor mu ya 😑😑