Biz dün 6 ay aşısı olduk çok huzursuzdur ateşi çıktı gece 4 tek 41 .9 kadar çıktı sonra ateş düşürücü calpol verdim sirkeli su yaptım başına bez koydum çok şükür iyileşti ama eski neşesi yoktur tabi biz diste çıkarıyoruz üst diş dişlerimiz çıkacak insallh