Oğlum birkaç gündür huy edindi durduk yere ve özellikle uykudan uyanınca çığlık atarak bağırarak ağlıyor bir yerine bir şey olmuş gibi. Kıpkırmızı kesiliyor hıçkırıyor. Katılacak diye ödüm kopuyor. Çareyi kucağıma alıp şarkı söylemekte buldum kısa sürede sakinleşiyor ama şarkı söylemeyince ya da eskaza nefesim tükenir de konuşmaya ve şarkı söylemeye ara verirsem tekrar başlıyor. Nedir bu yaşayan var mı? 3 ay 20 günlüğüz