Sekerpare_ 3 ay atakları diye birşey var geçen gün bı doktorun yazısında okumuştum 8 -11 haftalar arası ağlama krizleri oluyor. Ben yaşadım fubku o haftalarda çok zorlayıcı bir süreç olmustu. Aksam 8 den gece 12 ye kadar ağlıyordu sonra da uyuyor sabah da hiç bir şey olmamış gibi gülücükler dağıtıyordu 🙂 çok şükür atlattık o dönemi