Benisahtesevme2 Kızlar ne model kullanıyorsunuz memnun musunuz Bende bambu var ve asla leke çıkmıyor Atacam onu artı😳
hestiaone Ben kullanıyorum, 4 bucuk senelık evlıyım.Butun evıme farklı renklerını aldım hala da kullanıyorum memnunum. Modelin adı Adum, hala var mı bılmıyorum