Aysegizem1 Evet ama birimini belirterek post açsan daha iyi sonuca varirsin … Benim biriminlmin senin sorunla hiç alakası yok büroda da çalışmıyorum ama resmi evrak kaybı veya delilleri yok etme olarak gecerse 2 ila 5 yıl hapis cezası var ya da dediğin gibi 3ooo TL paracezasi … İmza attığı karakola gidip sorununu belirtebilir eğer ki insaflı birine dek gelirse yardımcı olurlar ama savcılık aslinin değil de forokopinin gelmesine razı gelirmi bilinmez emin ol yururlukte ki sene cezası da işlemez askıda kalır … Başka dosyalar eklenirse eşin suça tekrar karışırsa dosyalar patlar bu çok büyük bir suç değil . Büyütmeyin kafanizda . Ölen yok kalan yok nihayetinde .