Kendi doktorum aç karnına içinde damlalıktaki çizgisine kadar ver dedi. Başka doktor kilo başına kadar damla dedi. Ebe de aç karnına verme gece ver dedi emme zamanın az olduğu zaman. Kafam çok karıştı. Nasıl ne kadar vermeliyim? Sizler nasıl veriyorsunuz?