Deletedmom_109 Rabia3334 doktor bize vermişti hafif üşütmesi ve öksürüğü vardı. Ateşi yoktu oğlum 3 yaşına yakındı bu ilaci verdiğinde
glsmatlls İçinden çıkan kilo pipetine göre kullanabilirsin. Kullanmanızda herhangi bir sakınca yoktur