Bugra__
Endişelenip araştırdıkça çocukta otizime benzer şeyler bulursunuz , benim çocuğuma da otizim yüksek risk grubunda denildi çok tv izliyordu özel eğitime başladık ama küçük olduğu için çok ağlıyordu fayda göremedik eve hoca geldi özel eğitimci onunla da istediğimiz gibi olmadı biz rapor almadık ücretleri pahalı psikolojik olarak da yıkıcı bi durum neyseki otizim olmadığı ortaya çıktı pandemi ve tv çocuklarının çoğunda aynı sorun var maalesef dr demişti ki cocukları beyazdan siyaha bi renk skalası olarak düşün kimi siyaha (otizime ) daha yakın tv izletmemek gerek. Benim çocuğum da çamaşır makinası izliyordu tekrarlayan davranışları vardı kızınca sevinince yaptığı.. ne gereğinden fazla vahamete kapılın üzülün nede rahat davranın endişenizi çocuğa fayda sağlayacak düzeyde tutun yazdıklarım ne kadar anlaşılır oldu bilmiyorum ama umarım fikir olur bu arada 2,5 yaşında 20 kelimesi var komut alıyor şuan aklıma gelmiyor pek daha önce yaptıkları ve yapmadıkları ama