Jel hiçbir çocuğumun doktoru kullanmadı oğlum 10 yaşında oldu o zamanlar piyasada yoktu vardiysa da ben göremedim bu yüzden sulu dislikleri dolapta beklettim verdim hep kızımda osanit ve tetagil kullandım şuan 2 yaşında son 4 büyük azilarini çıkarıyor hala kullanıyorum çok yararını gördüm