Oğluma yapıldı ama oğlumun yenidoğanken troid hormonu yüksek çıkmıştı gerçi 1 aylık kontrolde güzeldi hicbirsey kullanmadan ama doktorumuz gözden birşey kaçmasın diye 1 3 6 9 ve 12.ayda kan tahlili istedi. Kızımda sadece 1 yasta yapıldı geçtiğimiz hafta 2 yaş kontrolu vardı gerek görmedi 2.5 yasta tekrar bekliyorum gerek görürsek o zaman yaparız dedi