Kuruubusra Sezeryan doğumdan sonra korseyi ne zaman kullanmaya başladınız benim doktorum 40 çıktıktan sonra korse kullanmaya başlayabilirsin dedi ama ben de göbeğim çok kalır diye tereddüt ediyorum sizler ne zaman kullanmaya başladınız
Ysgl26 Kuruubusra ben kullanmadım doktorum 3 aydan önce kullanmanı önermem dikişlerin tamamen iyileşmesi gerek sıkmak iyi değil dedi.. oğlum 9 aylık oldu 20 kilo verdim göbek falan da kalmadı..eskisinden daha zayıfım şuan