Oğlum 9 aylık yürüdü ama ben 18 aylıkken yürümüşüm , hatta annem yanımda tekrar o günleri konuştuk , Ankara’da Kutay biberoğlu varmış ona götürmüş , ortapedik ayakkabı yaptırmışlar ayağıma özel , evde dışarda her yerde sürekli ayağımdaymış, iyi bir doktora gidin tavsiyem düzelmeyecek bir şey değil , profa falan gidin