NurR somdı kasılmam olmadı ıkı bebegımde sezeryanla dogdu en büyük korkum ya süt yetmezse dıye düsünüyodum doktorum korkma bebege gore sut üretır vıcut dedı bende devam ettım eger sutum az olsaydı ılk once kücügu emzırıp bos memegı kucuge verırım dıye planlıyodum ama allaha sukur ıkısınede yettı cok su ıctım koskanclık ılk bı hafta oldu sonrasında bekle kozım kardes emsın sonra sen emersın dedıgımde basımda beklıyodu sırasını ve su andada kardesını cok sevıyo agladıgı gıbı anne yıgıt meme dıyo yanı kardesını emzırmemı ıstıyo hıc korkma allahın ıznıyle bısey olmaz ama bebegın kücükte degıl kesmek ıstersen kesebılırsın