_gulll valla kendi kararı kendi bilir, ama kendi bildigimle cevap vereceğim, normal doğum için çok zorlamamak gerek eğer olmuyorsa. Sezeryan oldum, anlatıldığı kadar zor değil tabiki normal olan en sağlıklısı ama doktor dar diyorsa denese bile(doktor izin veriyorum bilmiyorum) doğum sırasında sıkıntı olabilir. Yani kafa rahat girmek lazım doğuma da