nibado 5 ay 8 günlük oğlum var. Normalde gündüz 1.5-2 saatte bir uykusu gelir uyurdu son günlerde 3 saati buluyor uyuması. Gece de sık sık uyanmaya başladı. Sizde durumlar nedir, normal mi uyku arkalıklarının açılması?
-Manolya- nibado aynı durumdayız gece çok sık uyaniyor gündüzde sürekli uykusu geliyor eğer uyumazsa da huysuz mızmız oluyor
1meowmam nibado 5 buçuk aydayız öyle mızmız ne istediğini bilmiyor sürekli kucağımda olmak istiyor ilgi istiyor gece dalması çok zor benimkinin de sizde diş durumu nasıl?
Bugleminannesi28 nibado benimkide oyledi bebeğim 4 aylık gündüz uyumamasi lazm gece uyuması için bende öyle yaptım gündüzleri toplam 4 uyku uyuttum akşam 8de gece uykusuna geçiyor bu şekilde 3 gündür yapıyorum ve rayına oturdu gece mis gibi uyuyor 3saatte bir kalkıyor emmek için yani gece 3 kez kalkıyorum
NNihall nibado bizim de uyku düzenimiz sıkıntı beş buçuk aylığız sadece öğlen uyursa güzel uyuyor oda nadir diğer saatler az uyuyor
nibado -Manolya- gündüz uykuya dalışı o kadar zor oluyor ki dakikalarca uğraşıyorum uyutmak için ağlıyor sürekli ama asla uyumuyor
nibado 1meowmam diş çıkarmaya mı başladı acaba diye yeni düşünmeye başladım. Her şey harika gidiyordu uyku düzeni oturmuştu birden bozuldu. Salya var bol bol elini yumruk yapıp ağzına sokuyor sürekli el ağızda, kafası da hafif ateşli huzursuzluk da var diş çıkarma olabilir mi acaba
Bugleminannesi28 nibado 4 saat uyuyor ben kafama göre böluyorum önemli olan 4 saat uyuması gündüzleri 4 saat uyutuyorum eğer huzursuz değilse 4 uyku ilerliyorum huzursuzolursa 5 uyku yaptiriyorum 3 gündür bu şekilde ilerliyorum uyanık olduğu süre zarfında aktivite yapıyoruz son uykumuzda onu iyice yoruyorum ki hemen uyanmasın ve karnının doydugundan emin oluyorum bu şekilde sabaha kadar 3 kez uyanıyor ve gözleri kapalı şekilde sadece emmek icin bide dış cikartacak huzursuzluğu a rağmen bu şekilde her zaman nerde uyutuyorsaniz orda o şekilde uyutmayi deneyin bebeklerin bilinç altına o şekilde kaziniyor mesela ben her mobilya besigine goturdugumde çok kolay dalıyor ve huzurlu oluyor yatacaginin farkına varıyor .
NNihall nibado bilmiyorum ki aslında olabilir ama anneme kayınvalideme falan gösterdiğim zaman yok daha var diyorlar anlamadım bı türlü. Senin bebeğinin de kafası sıcak oluyor mu bazen alni değilde kafası
nibado NNihall kafası ara ara bayaa sıcak oluyor doktora sormuştum bebeklerde öyle olur dedi ama her zaman olmuyor gün içinde birden koluma falan değdiğinde kafasının aşırı sıcak olduğunu fark ediyorum diş döneminde ateş olabiliyormuş bunu da ona yormaya başladım
nibado Bugleminannesi28 ya bizim de tam dediğiniz gibiydi 3 kez falan uyanıyor emip geri uyuyordu ama son günler çokk çok fena oldu defalarca uyanıyor ve kolay kolay uyumuyor dün gece 1’den 5’e kadar kucağımdaydı yatır kaldır yatır kaldır nevrim döndü
Beebbek Bizde 5 ay 8 günlüümüz elimiz sürekli ağzında hiç alamıyorum sürekli kucak istiyor gündüzleri hiç. Durmuyor sanki bütün huyu değişti diş mi çıksracak onu da anlamış değilim gece saat başı uyanıyor gaz desen geçer dediler hala geçmedi üstüne bi de diş şeyi geldi diş olup olmadığını nasıl anlıcaz ??
nibado Beebbek doktor diş etlerine bak demişti hassasiyet şişlik kızarıklık oluyormuş. Ama bir dişin çıkması yaklaşık bir aylık bir süreye tekabül ediyormuş sanırım ağrıları önceden başlıyor yani
Anne-ogul1 Bizde 5 ay 10 günlüğüz gündüz uykumuz yok denecek kadar az ve memede uyuyoruz 🤦🏼♀️Nasıl düzeltebilirim ben mi uyutamıyorum anlamadım
nibado Anne-ogul1 ben 4. aydan beri yanımda yatırıyorum uyurken ellerini tutuyorum sıcaklık hissedince uyuyor yatağında hiç uyumuyordu bizi de uyutmuyordu çareyi bunda bulduk
Beebbek nibado anlaşılmıyor ki sanki belli oluyor diş yerleri ama yine de bilemiyorum yani sadece dişe yoruyorum öyledir diye düşünüyorum psikolojik açıdan kendimi rahatlatıyorum ama öok zorlu bi süreç birde işe başlıcam ayın 1 inde nasıl olacks hiç bilmiyorum