egekinannesi Ebebekten bu mayayı aldım. Arkasındaki talimatlara göre hazırladım ancak yoğurt çok sıvı kıvamda ve sünüyor kaşıkla alırken. Kullanan var mı böyle mi oluyor yoksa normal yoğurtlar gibi oluyor da ben mi beceremedim
egekinannesi tazeanneeeee p tazeanneeeee evet probiyotikli böyle. Krema gibi oldu tadı da güzel ama bi uzama var kaşığa alınca