Ipek222 Fat_dem38 çok normal bizim de öyleydi hatta diyodum bu kadar tükürük nasıl üretiyor olabilir bi ara azaldı şimdi yine aynı 5 aylık
sessizkuzucuk Fat_dem38 Normal benim bebeğimde öyleydi. Şuan 3 aylığız şu ara ayaklarını ağzına götürmeye çalışıyor 😄
kbra-10 bence çok normal bizimde 2. ayimizda başladı tukuruk bezleri oluşuyormus bu dönemde ondan kaynaklı olabilir