Merhaba 14 aylık ikizlerim var prematüre olarak doğdukları için 40′larından sonra sünnetlerini yaptıramadım çok küçüklerdi. Sonra sıcaklar araya girdi bir türlü kısmet olmadı. Kırklareli ve çevre illerde yaptırıp memnun kalan anneler benimle tecrübelerini paylaşabilir misiniz?