Merhabalar. Bebeğim 8,5 aylık. Ve cumadan beri ishal. Bugün en az 12-13 defa bez değiştirdim. Doktora da gittik ama ilaçları pek fayda etmedi. 700gr kilo vermiş😔 ve poposu inanılmaz kötü pişik sanki kaynar su dökülmüş gibi. Bebeğim hiç bişey yemiyor su bile içmek istemiyor. Çok üzülüyorum. Sizin var mı önerileriniz?