Ben 1 yaşından sonra falan başladım galiba ama ek gıdaya başladıktan sonra başlanması gerekiyormuş sanırım. Şimdiye kadar hep macunsuz şekilde fircaladik. Artık macun Alicam. Dişçiye gittiğimde sormuştum artık kullanabilir sorun olmaz dedi kızım 2.5 yaşında