DenizAyaz Oğlum 19 aylık oldu bugün ve sadece anne baba mama diyor. Bir çok yere baktığım da 2 li cümle kurar falan diyor ama aklım çok karıştı doktora götürsem mi bilemedim🙁
delirmeceler DenizAyaz 18 aylık ikizlerim var ama premature doğdular 3 ay erken o yüzden söylemedikleri şeylere ben çok takılmıyorum ama deniyorlar oda bana yetiyor her çocuk kendine has ama içinizi rahatlatacaksa bir doktorunuzla görüşün
Minikmonika DenizAyaz benim kızım da 19 aylık oldu dede anne mama diyor babayı bir kenara bıraktı demiyor ama pek takmıyorum yavaş yavaş konuşmaya başlar bence
hilaldorukk Benim de 18 aylık olmak üzere oğlum sadece mama ve baba diyor😂 ben de takılmayaya çalışıyorum elbet konuşur diye düşünüyorum😅