ikicanpareannesi Bebeğim 8 buçuk aylık güzel anneler önüne ne koyarsam koyayım ağzına götürmüyor :/ bu dönemde artık ağzıyla tanıması gerekmez mi böyle olan başka bebekler var mıdır merak ettim ? Ne yapabilirim acaba ?:/
P2044 ikicanpareannesi Merhaba canım ♥️ benim bebeğimde dönemlerde asla ağzına hiçbir şey almazdı yapay olan herşeyden tiksinirdi , emzik ve dış kaşıyıcı da dahil sadece ellerini kullanırdı… Her bebek aynı olmaz canım eli de yeterli 💕
Yamanmoms ikicanpareannesi benim oglum da o donem oyleydi simsi 16 aylik onune koydugumu agzina goturuyor begenmezse yere atiyor 😂😂
Aslanbebek38 ikicanpareannesi bizde yeni ek gıdaya başladık canım. Yoğurt veriyorum ama asla sevmedi ya napacağımı şaşırdım. Ekşide degil tadı.
ikicanpareannesi P2044 Ay içim rahatladı biraz ilk bebeğim her şeyi ağzına koyardı bu öyle duruyor eliyle bakıyor ağzına koymuyor sadece elini koyar yumruklarını yalar öyle yani demek ki bunda da her bebek başka 🙈☺️☺️
ikicanpareannesi Yamanmoms ay çok mutlu oldum okuyunca bi tedirgin oldum çünkü oral dönemde her şeyi ağzıyla tanıması lazım neden almıyor diye merak etmiştim çok teşekkür ederim 🌸☺️
ikicanpareannesi Aslanbebek38 başlarda istemeyebiliyorlar ısrar etmemek gerekiyormuş , yoğurt yerine sebze ile başlamayı deneyin bir de
6005 Merhaba süreciniz nasıl ilerledi acaba benim bebeğim de 10 aylık olacak hiçbir şeyi ağzına götürmüyor çok kafaya takıyorum