Merhaba hanımlar doğum yapalı 20 gün oldu sezeryan oldum kesi atılan yerde açılma ve sarı uzun bi çizgi içi gözüküyor resmen bu normal mi 1 hafta önce gittim doktora normal dedi ebe bi arkadaşıma gösterdim enfeksiyon dedi başına böyle bir durum gelen var mı görüntüsü cidden çok kötü tek çizgi olması gereken yerde alttan üstten açılmış yarın tekrar gidicem bu seferde bi şey yok derse başka bi doktora gidicem enfeksiyondan çok korkuyorum yaşayan var mı bu durumu