burcinyamanerke Merhaba Oglum dis cikarmaya basladigindan beri kabizlik sorunu cekiyo ayni zamanda bu surecte mamayida degistirmistim aklima geldi ve arastirdim bebelac gold kabizlik yapiyo olabilirmi? Basiniza geldimi acaba ? 8 ay 10 gunluguz
burcinyamanerke Heyheyli bende oyle yaptim da surekli kabiz cok kati gidada vermiyorum ona ragmen kabizligi bitmeyyince dismi mamami diye dusundum artk
Heyheyli burcinyamanerke mamalarına zeytin yağı koyun bir çay kaşığı sabahları ya da gece ben öyle yaptım rahat yapıyordu kakasını bir ara sert yapıyordu çünkü
AzrArya Bizde de yapmadı, acaba suyu mu az verdiniz belki onla alakalıdır. İlk kizimda mama kaynaklı kabızlık yaşamıştık mamadan sonra 1 çay kaşığı su ver demişti bana doktor sonra düzelmişti